Kom ons stap straat-af…

bali hond

Kuta se sypaadjies is pragtig oorgedoen. Jy kan jou crocs aantrek en daar gaan jy. Maar, Bali het honde. BAIE. En heel eerste moet jy hulle ontmoet en verstaan. Kom ons noem hulle LEDE VAN DIE MAG, wat soos straatbrakke lyk. Hulle is met ander woorde ‘under cover’. Wayan sê in hul vorige lewe was hulle slegte mense. Wayan is slim, hy weet alles: hy is van Bali. Hierdie LEDE VAN DIE MAG versper die sypaadjie. En hulle kyk jou. Hulle lyk dalk brandsiek en soos laslappies, maar hulle sien als.

So asof hulle in ons land bestuurslisensies gekry het, loer hulle regs en links en regs. En stap dan oor die pad. Hulle jaag geen karre nie, en ñ motorfiets word minagtend beskou. Maar vir jou KYK hulle.

Dis dieselfde as wanneer ek op die Rustenburg snelweg werk toe ry. Die verkeersvrou bekyk my asof die “cruise control” van my motor opgepak het. En dadelik twyfel ek oor my spoed, alle selfvertroue daarmee heen. Die ‘under covers’ kry dit ook reg. Mens rem dadelik, wonder vlugtig of jy van baan moet verwissel, en staar dan strak voor jou uit. Klim met groot ontsag bo- oor hulle. Een honderd meter verder trek jy af, haal weer asem, en besef dis net ñ gewone uitgegroeide hondjie wat daar agter lê.

Met die terugstap slag sit jy eerbiedig vir hom ñ eetdingetjie neer en weet jy is nou ok.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

One thought on “Kom ons stap straat-af…”

Lewer kommentaar

