Die apie op die stokkie…

27

Indien julle wonder, dis eintlik vir my wat hy kyk. Ek weet want ek voel. Ek voel sy gedagtes, en ek sien sy plan! Sodra ek beweeg, gaan hy sy slagtande uitpak en op my spring. Tien teen een op my nek met sy naels in my hare en sy asem in my ore…en ek gaan nooit weer kan wegkom nie…!!!

bali-monkey-attack-cropped

Ok, ek vrees hulle. Jy sien dalk n oulike apie raak; ñ heilige, onskuldige inwonertjie van die allerbekende Monkey Forest in Ubud. Ek proe gevaar.

So bly ek een jaar aan die ander kant van Monkey Forest, en Ubud is duskant. Padlangs, so ñ uur en ñ half se stap. Deur die woud, 20 minute. Maar moenie dat die woord ‘woud’ jou mislei nie, ook nie die feit dat daar tientalle ander besoekers ronddwaal en ape voer nie. Neem jou eerste tree in hierdie allergroenste storieboek- mooi wêreld in, en dis alreeds te laat.

Ek raak die “unsub” in hul aapsepie. Die “unsub” is ñ persoon wat die kriminele oortreding begaan het, nog voor hy ge-identifiseer is. Ek raak daai een. Al elf honderd van hulle hou my gelyktydig dop. Dink oor my, som my op en neem dan drastiese aksie. Ek ‘voel’ gevolg, ek hoor my naam op hul tonge. Maar met diè dat ek nie aaptaal kan praat nie, is ek magteloos om myself te verdedig. Die 20 minute raak dan maar minute vol bid, sonde belydenis doen, introspeksie hou oor onerkende sondes asook toekomstiges, die ophaal van vergete beloftes wat dalk nou weer ter sprake moet kom, en tussen-in moet ek nog asemhaal ook.

Teen die tyd wat die uitgang opduik, is ek skoon, en ewig dankbaar vir die keuse van ñ uur en ñ half se ompad terug.

O ja, daar is ñ Bintang bierstalletjie net buite die hek. Ek weet.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

4 thoughts on “Die apie op die stokkie…”

Lewer kommentaar

