Waarheen nou…

bali-drome-deur

Een laatmiddag sit ek op ñ stel trappe in Seminjak. Vér geloop en heelwat verdwaald. Die oseaan lê uitgestrek voor my, die woudpad terug, agter my.

En ñ deur.

Redelik uitasem maak ek ñ opsomming van my keuses. Draai ek om na die bekende, of stoot ek die deur oop.

So baie kan verkeerd gaan. Die strandpaadjie kan net eensklaps ophou. Dit kan hoogwater raak en my weg versper. Erger nog, soos in een van my drome kan ñ reuse golf oor my spoel en my meesleur diepwater toe. Ek kan op rotse land en na benede tuimel!

Of dit kan ñ kortpad terug hotel toe wees.

En dan onthou ek die woorde van ñ lied, en ek weet, ek sal ok wees. Al verdwaal ek soms, Hy sal my op die pad terug ontmoet…

Fierce:ChrisQuilala

Before I call, before I even cry…You answer me from where the thunder hides. I can’t outrun this heart I’m tethered to.

When every step I take, I collide with You.

Like a tidal wave, crashing over me, rushing in to meet me here. Your love is fierce. Like a hurricane, that I can’t escape…tearing through the atmosphere. 

You cannot fail…the only thing I’ve found. Is through it all You never let me down. You don’t hold back, relentless in pursuit…At every turn I come face to face with You…

You chase me down. You seek me out.

HOW COULD I BE LOST WHEN YOU HAVE CALLED ME FOUND!

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

3 thoughts on “Waarheen nou…”

Lewer kommentaar

