Reën, reën, lieflike reën…

119455580

So ñ liedjie word dalk wêreldwyd gesing, maar nie in Bali nie.

Dis asof iemand iewers ñ lewensgevaarlike aankondiging gedoen het, en nou reageer almal!

No! Rain!!!

Oh my …, rain!!!

Jy probeer by die venster uitkyk, dalk sien jy net ook hierdie verskriklike ding in die lug raak. Want almal kyk hemelwaarts, en sien iets.

As jy besig was met ñ kooptransaksie, word die pen sumier neergesit, die drie treë na die uitgang gegee, en volg dieselfde woorde…Oh my god, rain!!!

Julle moet onthou, in die Hindu geloof is daar letterlik duisende gode. Ek probeer soms “uit te figure” met wie hulle op ñ gegewe oomblik praat, maar ek faal altyd. Selfs al vra ek Wayan baie eerbiedig wie hy aanroep, kry ek net ñ vinnige sywaartse kyk, en slaan hy sy oë op na die berge.

Is ons geloof dalk ook vreemd vir ander? Verwonder Wayan hom aan my as ek bid voor ek eet? Wonder hy ook met wie ek praat?

Ek dwaal nou van die punt af. In Bali kom alles onmiddelik tot ñ stilstand as die reën uitsak. Elke ou gaan sit iewers op ñ trappie, steek ñ sigaretjie aan, en neem diep teue. En dan word daar gedink. Fronse verskyn op die voorkop, baie soos Donald Trump s’n, die oë fokus op…waar ook al. Ek as kliënt word ietwat ge-ignoreer. Want dit reën dan.

As dit langer as twee en twintig minute aanhou…ok, hierdie is my eie sarkastiese mening, word die winkel verlaat, en verdwyn die eienaar by ñ agterdeur uit wat na sy compound lei. Die dag is amptelik verby.

En jy? Jy is welkom om op die stoepie te bly sit, jou groen lysie- boekie in jou hand, die optelmasjientjie in die ander, en jou aqua op jou skoot.

Want ja, dit reën.

ps: Aqua is die Balinese gebruikswoord vir water…net vir ingeval jy wonder.xxx

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

2 thoughts on “Reën, reën, lieflike reën…”

Lewer kommentaar

