As ek jou sou raak snorkel…

1ec3755f5b1007425df30b5e18dfe2a2

Om te wil snorkel, is nogal nie deel van my natuur nie. Ek vrees die hele tyd vir die monster wat ek gaan raaksien, of erger nog, NIE gaan sien nie!

Maar vir hierdie ou het ek nou lank bekyk. Al sit ek rustig op my skryfstoel, dink ek hy probeer iets sê, ek moet net luister.

So op ñ Maandag oggend hoor ek bietjie traag. Inteendeel, die behoefte aan algehele, hemelse stilte is groot. Nie dat ek dinktyd nodig het nie, glad nie. En nie dat die naweek te besig was nie.

Dan het my ore ook nog toegeslaan van te lank stort. Daarom dalk dat ek net vir hom sit en kyk.

Miskien is my ‘hoor’ vol. Dalk is daar ñ plek in my kop waar al die ‘hore’ bymekaarkom…flip, ek moet net seker maak die woord lyk reg… Soos op die “Catch-Up” aksie van ons dstv. My opneem boks moet dalk skoongemaak word, terug na so 28%.

Kom dit met die ouderdom, hierdie ‘ek wil groot asseblief nie van nog  ñ enkele probleem hoor nie’, gevoel. Is dit hoekom ek op my vriendin Lona se Facebook blad boer, en haar honderde skreeusnaakse posts bly “like” en met myself “share”. Is lag op die oomblik my “drug of choice”?

Of dalk wil ek net ‘hang’. “Hang”.

Soos die vis in my prentjie. Met ñ effense oop mond, geen lipstiffie aan nie, oë wat na weerskante toe staar, en ORE VOL WATER.

Ja, vandag is dit ek. Dis hoekom ek hom heeltyd ‘kyk’.

Want hy is my eie Maandag spieëlbeeld.

(opgedra aan myself, en nou voel ek beter)

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

6 thoughts on “As ek jou sou raak snorkel…”

Lewer kommentaar

