Om saam met engele te dans…

08252014_metyourangels_4-300x300

Sy was twaalf jaar oud, aan die begin van ñ redelike moeilike tydperk van haar lewetjie. Baie vrae wat nie altyd beantwoord kon word nie, en binne-gevoelens wat ma glo nie altyd kon verstaan nie.

Maar daardie oggend het so anders begin, vir ons altwee. ñ Baie harde ‘MA!!!’ het my na haar kamer laat hardloop.

Wat? Hoekom klink sy so anders?

Daar was sy, voor haar kamervenster, met groot oë en salige verwondering op die gesiggie. ‘Kyk…’

Ek hét gekyk, want sy was anders, so asof ñ lig op haar val en sy innerlik skyn.

Sy het na die oop grasperk voor haar venster gewys. ‘Kyk, hulle dans.’

En in daardie oomblikke het my mamma hart net geweet, my kind sien wat ek nie gaan sien nie, maar dit is wel daar…

‘Kyk hoe dans die engele, ma. Kyk.’

Sonder om asem te haal, het ek omgespring en oor my skouer geroep.

‘Ons moet gaan saamdans, sê as ek reg is.’ Ek het die buitedeur oopgeruk, en so vinnig as menslik moontlik tot op die gras beweeg.

‘Sê as ek tussen hulle is, dan kom jy!’

Laggend en borrelend het die twee van ons vroegoggend, op die dounat gras, met uitgestrekte arms saam met die engele gedans… getiekiedraai tot ons bene wou meegee. Ek, met oë op my kind gerig en elke beweging van haar indrink, want sy dans nie net nie.

Sy dans saam met engele.

Na daardie dag het daar ñ ekstra iets tussen ons kom lê. Tussen die opgroei en grootword deur, was daar soms ñ oomblik, en dan het ek geweet. Sy onthou toe ma haar geglo het, en sonder enige twyfel saam met haar tussen engele gaan baljaar het.

(opgedra aan ons jongste meisiekind)

kids-praising-god

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

7 thoughts on “Om saam met engele te dans…”

  1. So mooi storie….. Onthou jy hoe sy met haar hantjies gespeel en so in die lug gepraat het…lol Die bos langhare wat wip soos sy gesels…hantjies in die lug..lol ‘n Engelkind ..

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

