Eendag nog…

fixedw_large_4x

O, ek weet. Ek het gesê ek wil nie onder die water rondvoeter nie. Tog, daar lê ñ wonderwêreld net onder die oppervlak…

So begin ons jongste kind twee jaar terug by my in die Bali winkel uithelp. Kom ons noem dit as deel van sy ‘gap’ jaar. En elke keer as sy Majuts, dis nou my naampie, Bali toe vlieg, is hy alleen baas. En hier, tussen al die meubels en skatte, met elk hul eie storie, doen hy die ‘snorkel ding.’ Ontdek die onbekende.

My hoop boeke word daagliks verorber, prentjies geteken, nuwe meubel-ontwerpe aan sy pa voorgelê. Hy eet Bali, proe Bali, leef Bali. Sonder dat hy nog ooit daar was.

Wel daaroor gevlieg ja, saam met Pa Nieu-Zealand ‘worldcup’ toe.

Ons twee sit ure lank en gesels oor die lewe buite ons land, die anderste kulture, gelowe. Ons stry, beplan, droom.

En so, met die vat van die snorkel, en die eerste duik, gaan ñ ánderkant vir hom oop. Sien hy breër en wyer as net sy rugbywêreld en tjomme.

Om saam met jou kinders om die aardbol te ‘loop’, is so ñ waardevolle voorreg. Al sit julle in Harties op die uitskopstoele, kan julle deur ryslande stap, en vreemde tale uitlê. Nuwe kossoorte proe en op die internet “booking.com” bestudeer.

So, volgende jaar sal ek ook snorkel…dalk net met ñ ‘bal’ gedoente op my kop…maar ñ nuwe ontdekking is nou op die “bucket list”.

Bali-Marine-Walk-Tour-at-Nusa-Lembongan-Island-Bali-Seawalker-Tours-Packages-Bali-Snorkeling-Tour

 

 

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

2 thoughts on “Eendag nog…”

  1. Noudat jy praat van Harties: ek sal nooit vergeet dat jy al die pad na my toe gekom het toe ek so siek was in die hospitaal in die Kaap nie! Dit was so ongelooflik spesiaal!

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

