Laat ek net voel…

(foto by Google Images geleen)clothes-bali-shop

Ek wonder hieroor. Hoekom is dit vir my so nodig om aan ñ stuk lap te voel, voor ek verder oor hom kan besluit. Kyk met my oë is nie genoeg nie, ‘kyk’ met my vingers moet bykom.

Nie alle winkel-eienaars in Suidoos-Asië verstaan hierdie ‘aanraak’ taal nie. Sodra jy jou hand na ñ artikel uitsteek, is hulle by om dit van die hanger af te haal. Jy probeer vergeefs keer, “it’s ok, just looking” word gehoor as “I want this, what is your best price?” En ek, wat vir baie jare al weier om die “bargaining” ding te doen, kan nou maar met ñ slim teen-antwoord soos “you tell me your best price, I do not bargain” kom. Die direkte vertaling na Balinees toe is “I am stupid”. Want hoe dan nou, jy kan nie ernstig wees nie, waar val jy uit, jy nie WAT nie!!!

My manlief weer geniet hierdie afstry proses met oorgawe. Ek dink nie dit gaan soseer oor die geld nie, hierdie raak ñ sagte “battle of the minds” episode. Teen die tyd dat ek so agt winkeltjies voor hom trek, draai ek maar gedweë om en gaan kyk of daar al ñ wenner is. En verseker, keer op keer stap twee wenners weg met ñ prys elk. Die eienaar met ñ baie breë glimlag, want die afgestryde bedrag het op die ou end ñ “sale” van vyf t-shirts  meegebring, en nog ñ Bintang keps of drie by. En my selfvoldane wederhelfte het nóg ñ stryd oorwin. “Hierdie is nou ñ bargain, ouvrou”. Ek noem dit die Gladiator effek…

Om terug te kom na die ‘voel’ toe. Ek is werklik ñ “lost case” vir internet verkope. HOE kry mense dit enigsens reg om net met hul oë te koop! Wanneer het ek so agtergeraak dat ek nie hiérdie een kan inhaal nie? Is dit omdat ek ñ sestigs baba was?

Om ñ mooi stuk lap met ontsag van die rak af te haal, jou vingers daaroor te laat streel, dit teen jou hart vas te druk en effens daaraan te ruik, dít is mos nou hoe keuses uitgevoer moet word. Teen die tyd wat jy betaal, kén jy reeds jou artikel. Weet jy klaar wat jy daarmee gaan doen, watter kleur gare om te gebruik.

En dan dink ek bietjie verder… ons is na God se beeld geskape. Hy het ons met Sy bloed gekoop. Hy spandeer tyd met ons, ‘sien’ ons EN ‘voel’ ons.

En weet presies waarvoor Hy ons geskape het.

776-balinese-people-wear-traditional-kebaya-blouse-300x188

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

11 thoughts on “Laat ek net voel…”

  1. Die lekkerste deel van kleremaak is juis daardie uitsoek en voel van materiaal. My kinders se grootste kopsere was materiaalwinkels waar hulle my nie kon wegkry nie. Ek sal ook nie oor die internet kan koop nie, te onpersoonlik 🙂

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

