Beloftes.

(foto:Google Images)8124250463_30a6f92589_b

In Bali is “cockfighting” steeds uiters gewild. Omdat die gebeurtenis gesien word as ñ godsdienstige offer aan die “earth spirit”, is dit belangrik vir die Balinese om goed aangetrek by so ñ geveg op te daag, en reg op te tree. Hierdie pragtige hane word deur hul eienaars daagliks gemasseer, gebad, goeie kos gegee en afgerig om as wenner uit die stryd te tree. Want hierdie haan hou die belofte in van groot pryse.

In my ‘stil’ tyd vanoggend in die kar oppad werk toe, was daar ñ gesprek aan die gang. Met myself. Met God. Oor beloftes.

Soos ñ Petrus op die water, het ek myself ñ paar vrae gevra en gevoel hoe die sink begin. Doen ek iets nie? Hoekom ‘voel’ ek so totaal naby God, en tog trek ek baie swaar by die winkel. Word ek getoets of steeds geleer om op Hom te wag?

Job se naam het vlugtig in my gedagtes opgekom. En net so vlugtig is dit weer uit. Nee, ek moet verder soek. Die Job tydperk is al verby, lankal. Hier is iets anders. Iets wat my nie gespanne maak nie, net opgewonde los. ñ Verwagting.

Steeds, kyk ek na die feite van ñ sukkelende ekonomie, SARS wat toesak op invoerders en die wêreld vir ons baie moeilik maak, moet ek dan nie nou in sak en as sit nie? Mis ek iets. Is daar iewers in my wêreld ñ deur wat oopstaan, en ek voel nie die stormwind nie.

En met geen antwoorde nie, begin ñ lied se woorde net weer in my gedagtes draai.

“Before I call, before I even cry. You answer me from where the thunder hides…”. Net dit.

Ek het my beloftes by U gekry. En ek sal daarop bly staan. Want ek weet U kan nie op U Woord teruggaan nie.

So ja, sonder nuwe antwoorde, sonder ñ nuwe gevoel, op hierdie 31ste dag van Oktober, sal ek ook my beloftes bly koester, aan hulle dink en oor hulle mediteer, my emosies en vrese voor Sy voete terug ‘lê’.

En die winkel oopsluit.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

3 thoughts on “Beloftes.”

Lewer kommentaar

