Dogters en kleindogters:ñ Opskrif sonder woorde.

4-thinking-of-you-lady-painter-pino-daeni

Ek dwaal vanoggend op ñ blad vol kunswerke rond, en steek kort kort vas. Verkyk my aan die talent, verwonder my oor die fyn besonderhede en weergee van gevoel.

Hierdie mens, dink ek elke keer, hierdie mens wat sy of haar binneste so kan uitleef, ‘spoel’ sy oor van waarneem en voel, ‘reik’ hy uit na sy diepste self?

Vanuit die plek waar God hulle gevorm het…

Want hoe anders. Hoe anders kan jy so skep.

Hoe anders kan jy my neem op ñ pad van ervaar en aanraak.

Van erken en herken.

a70fc26a5916d1cb32255ba52ca453fe

Van stilword.

 

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

8 thoughts on “Dogters en kleindogters:ñ Opskrif sonder woorde.”

Lewer kommentaar

