My ‘feëtjie en kabouter’ mamma.

5ca0592f7195e1093b67abb8bdb60286

Dit was so deel van haar menswees. Die storie wêreld.

My drie meisiekinders het die wonder daarvan beleef. Ure lank het hulle hul Barbie poppe voor ouma laat paradeer, en saam met haar stories geweef oor hul lewens.

Hul troeteldiere het in karaktertjies verander, met ñ ‘gevoelte’ en persoonlikheid. Blomme in die tuin het name gekry, en saans saamgedans onder ñ sterre hemel vol feëtjies en vuurvliegies. Elke pop moes nag gesê word, en liedjies het die speelgoed aan die slaap gesus.

Dit was my mamma.

Die werklikheid van haar bestaan was bietjie hard. Haar gestremde seuntjie het bitter baie aandag vereis. Na my pa se dood sommer vroeg in hul huwelik, het sy drie werke gehad. Gelyktydig. Net sodat ons drie kinders kon droom.

ef18e3d5b8a0d7bd3fb905bd7c5e0c15

Ja, dit was haar manier om weg te kom van ñ harde werklikheid. En sy het ons saamgevat, ons op ñ sagte manier die verskil tussen goed en sleg geleer. Hekse en prinsesse. Maar altyd was daar die wete, die goeie gaan oorwin. Daar is ñ beter kant in elke verhaal.

f7657423ea8c871fe67278f1109b7049

Vandag besef ek, dit wat ek is, is haar nalatenskap. Haar geskenk aan my. Om die wêreld deur ñ sagter bril te sien, volgens Die man met die Hoed.

Sy het altyd ruimte gehad vir die onvolmaaktes, die stukkendes, dié wat honger was.

Diere was haar grootste maats.

Feëtjie en kabouters. Deur haar stem, deur hulle aan ons te bied, het sy ons gelei. Ons geleer. Ons gebrei.

184

Ons is nie gevrywaar van foute nie. Ons het soms te maklik die sleg mis gekyk. Die verkeerd ontken.

Vir een van ons was die werklikheid op die ou end net té werklik.

Tog.

Sy sal altyd my sagte mamma bly. Die dogters se storie ouma.

En soveel ander mense se rolmodel en steunpilaar.

picture1

ek verlang vandag, my Moeks

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

14 thoughts on “My ‘feëtjie en kabouter’ mamma.”

Lewer kommentaar

