Weer terug in Bali.

Gister teruggevlieg van Java af, wat ñ volle dag in ñ huurmotor, op lughawens en in die vliegtuig behels. Net so voor twaalf die aand in my kamer ingestap.

IMG_9163

So vanoggend het die uitsig my verras.

IMG_9194

My bure het vroeg van hulle laat hoor, ongeduldig om met hul dagtaak te begin. (Bali se werkers eende).

IMG_9200

Die kamer teen vierhonderd rand per nag, is ñ aangename verrassing. Hier klink ek nou soos die een of ander agent, maar ontbyt ingesluit, vir twee persone? Nie sleg nie.

IMG_9195

Die gangetjie wat ek in die middel van die nag moes afstap, was wel bietjie ongewoon…Let wel, ek bly aan die onderpunt.

IMG_9165

Vanoggend my naaste restaurantjie ontdek. Asook die spa. Vir diegene met goeie oë, ja, die naam is Fish Spa.

Hierdie ‘gene’ sal maar verby hou.

Ek het vroeër geskryf oor die Bali manne se obsessie met hoenders? Maar nou praat ons van skou hane, hoor. Hulle is ook die middelpunt van menigte gesprekke.

Word bedags in hierdie hokke aangehou; word ge- “groom” en gepamperlang.

IMG_9187

Môre oggend begin die Bali aankope in alle erns. Vandag is daar ‘gechill’.

Dieper?

It is well, it is well, with my soul.

7e652d32e25a4f2eefd1a0dd1a8f21c0

 

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

11 thoughts on “Weer terug in Bali.”

Lewer kommentaar

