Die heerlikste lekkerte…

wp-1490276204269.jpg

…is as ouma presies kan opspoor wat kleinste lief dogtertjie vir ouma vra.

ñ Whatsapp foto van die huis af, met ñ prentjie van ñ Cindelella rokkie. Ma, kyk of mamma so iets kan opspoor. Gaby se maatjie het dit van familie in Amerika af gekry, en sy droom nou ook oor een.

Goeiste, in Bali, my kind. Ek sal soek, hard ook. Maar Bali? ñ Piepklein eiland in die middel van nêrens?

En ouma het gesoek. Straat op en straat af. Daar is nie kaarte van die winkeltjies nie, so wat waar is, vind jy op jou twee voete. Vra help glad en geheel en al nie. Daar kom ñ wasigheid in die oë as jy vir iets vra wat nie in hulle spesifieke winkeltjie is nie.

So straat op en straat af is dit toe.

Om ñ hoek, en sowaar. Disney karakter hémel reik uit na my moeë lyf.

20170320_125252_resized

20170320_125238_resized

Ek raak self ook ñ bietjie verlore daar binne. Wat sou ek darem nie als met sulke rokkies as ñ dogtertjie gespeel het nie. Ure en ure lank. Nee, beslis dae lank. Selfs nou nog…die figuur sal net nie mooi saamwerk nie.

Lisa sê Gaby het gister haar rokkie aangetrek en later in hom aan die slaap geraak. Die verbeeldings vlugte van ñ drie en ñ half jarige het glo vlerke gekry.

En ouma.

Ouma se hart het dit ook nodig gehad.

wp-1490273846134.jpg

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

15 thoughts on “Die heerlikste lekkerte…”

Lewer kommentaar

