Hoekom net ek?

(fotos:Google Images)images

Ek lees nou-nou Lewies Mymer se storie oor sy prostaat ondersoek, en begin toe lekker lag.

Want sien, nie alle manne is baie bewus van die regte benaming vir dinge nie.

Op aanbeveling van ons huisdokter, gaan ek en manlief verlede jaar die internis besoek. Albei van ons het vae skete, en die ouderdom vra ook vir meer gereelde “check-ups”. Oppad hospitaal toe, net so terloops, noem ek dit aan Bertus dat hy tien teen een ñ prostaat ondersoek sal ondergaan. Net dat my man nou nie onkant gevang word nie.

Dis ñ paar sekondes stil in die kar.

En jy dan? Hoekom kry jy nie ook een nie? Hoekom net ek?

Dis miskien nou hier waar ek al moes besef…

Manlief vra dat ek liewer by hom sit terwyl die internis sy vrae vra. Vir ingeval hy wat Bertus is, iets uitlaat. Kyk, dit gebeur nou nie sommer nie. My engel “overshare” baie dikwels, met diè dat hy nou so in die opleidings wêreld betrokke is. Maar ek ‘sit toe in’, ons tweetjie langs mekaar in ons hospitaal jurkies.

Dit was lank, en deeglik, al die vrae. Met al Bertus se beskrywende antwoorde by. Ek kon sommer aanvoel dat hy baie ingenome is met dié ou wat so ALLES van hom wil weet.

Net so voor hulle klaarkry, kom haal die suster my vir my bloedtoetse, en ek dog ja, dis nou veilig. Bertus sal verder regkom…………………………………………………………

Met diè dat ek my voet by die deur begin uitsit, hoor ek die vraag.

So Bertus, kom ons praat oor jou skild. Hoe gaan dit daarmee?

Skildklier, ja. EK weet dit is die navraag. En ek word koud. Kyk, ñ mens ken jou man. Weet alles van hom af. Selfs meestal hoe die brein ook werk, en die gehoor. Ek bly versteen staan, en wag, en:

‘Sjoe, dok. Maar jy is gaaf om te vra. Kyk, ons het mos nou maar almal skuld. Ons sn is seker hoog, in menslike terme, maar ek moet darem ter verdediging sê. Ons is hier in 2008 deur ñ rowwe tydjie. Die lodge, dit het nie uitgewerk nie, so mens betaal nou nog daaraan af. En dan is daar die karre. Ek hou maar van ñ Discovery, …’

Eers nou kry ek weer lewe. Vlieg om, gaan staan langs hom met my hand op sy skouer.

My engel, dokter wil weet van jou skildklier, nie ons skuld nie…

Bertus was taamlik bekaf, want hy het lekker begin gesels. Met hierdie stillerige dokter wat dan nou soveel belangstel in hom as mens…

Die dokter het homself op daardie moment net vir ‘iets’ verskoon, en deur die agterste deur verdwyn.

Seker om iets belangrik vir sy “nurse” te gaan vra???

Funniest-Memes-ever-075

 

(opgedra aan my dierbaarste manlief wat my aan die lag hou)

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

16 thoughts on “Hoekom net ek?”

  1. Kyk ek het nou so gelag, ek het die hele picture gesien soos n movie wat afspeel hier voor my! Carl wou weet hoekom ek so lag en toe moes ek dit vir hom lees. Ek weet nie of hy vir my lagbuie gelag het nie of, dat hy vir julle twee ook kon picture! ❤

    Sent from my iPhone

    >

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

