ñ Geheime eiland.

(fotos:Google Images)lombok-island-with-white-sands

As ek my oë toemaak, en die gedagtes laat gaan, kom daar ñ prentjie op. Van ñ plek met verlate strande, wit sand en deurskynende water.

Lombok. ñ Eiland anderkant Bali; een wat nie baie mense eintlik van weet nie. Die geneigdheid is om op Bali af te klim, en daar vas te haak. Net ñ halfuur se vlieg verder, lê daar egter ñ juweel.

kaart-indonesi-nieuw

Ons noem die mense hier Sasak, oorwegend Moslems. Die naam Lombok beteken ‘Chili’.

South Lombok beaches

Mount Rinjani, op 3 726m, is sy hoogste vulkaniese berg.

Lombok-Lava-Charity-Trek6

Lombok is wêreld-bekend vir sy potte. Dit is hoe ons oorspronklik hier beland het. Op soek na mooi artikels vir die winkel, en sommer ook om te kom loer na hierdie ‘geheime eiland’.

Mense vra my dikwels of ek Bali sal aanbeveel vir ñ see-vakansie. Nie werklik nie. Bali is kultuur en kuns. My hart se punt.

Maar dan is daar Lombok. Jy vlieg soontoe, en raak weg. In ñ droom wat waar word.

Ek het op ñ dag in die jaar 2001 gebid. Gevra vir ñ deur om oop te gaan vir ñ huisvrou in Harties wat nooit ñ beroep beoefen het nie. Haar man met sy besigheid gehelp het, en drie dogtertjies grootgemaak het. Hulle het egter ouer geraak, universiteit toe begin gaan.

Here. As ek mag vra, ek wil baie graag begin werk. Iets doen wat die passie wat U binne my geplaas het, sal aanraak. En dan Here, as ek die wêreld mag sien. Asseblief. 

In 2004 het die deur wawyd oop gegaan. Kon ons ñ meubel winkel begin, en ek dikwels na eksotiese plekke toe vlieg om aankope te doen.

Ons Vader stel belang in ons elke droom, al klink dit dalk vir mense óm ons onbenullig of onnodig. Hy het ons gevorm, self die drome in ons geplaas. Niks is vir Hom onmoontlik nie.

Selfs nie eens ñ onlogiese gebed van ñ mamma op haar sitkamer mat nie.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

15 thoughts on “ñ Geheime eiland.”

  1. So het my besigheid ook begin 25 jr gelede met ‘n gebed van Here ek kan nie ICU verpleging met ma-wees kombineer nie, slegs een, die ander gaan afgeskeep word. En ja, 25 jr later is ek nogsteeds besig met die Vader se “blessing” wat gedurigdeur sigbaar aan my gewys word.

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

