Ek het jou nodig.

(foto:Google Images)African-animals-wallpaper-background

Waar ek nou in my lewe is, weet ek een ding. Ek kan nie alleen stap nie. En as ek sê ‘ek’, bedoel ek ek en manlief as ñ eenheid. Ons het ons mense nodig. Nie net familie nie, nee. Ons mense soos in hulle wat saam met ons in dieselfde rigting wandel.

Daar was ñ tyd in my lewe, jonk getroud, toe my man en ons ouers en “siblings” genoeg was. Soms te veel was. Die lewe het gebeur, en ander mense het deel van ons trop begin raak. Sommige is weer weg, sommige het vir rukke gekies om ñ ander pad te gaan uitprobeer.

Tog, die meeste van ons het dieselfde koers gekies. Kontak gehou. Gebel in goeie en slegte tye.

O ja, ons het mekaar soms seergemaak. Selfs verraai. Dan is daar laer getrek, en beskerm. Dalk kante gekies. Rotse gegooi.

Maar die rigting het dieselfde gebly, en iewers, iewers het ons mekaar weer raakgestap. En dit was goed en dit was reg. Vergifnis is uitgespreek. Treetjie vir treetjie kon ons weer nader aan mekaar beweeg. Versigtig, bang vir teleurstellings.

Ander het langs die pad aangesluit, en die trop kon sterker staan. Insig in mekaar se menswees het almal gehelp groei. Ons ken vandag mekaar se swak en sterk punte. Ons weet wie om op watter stadium te nader vir raad. Vir hulp. Wie om wanneer te vermy.

ñ Trop help hul siekes en beseerdes. Wanneer een ñ geliefde verloor, treur hulle saam. Takke en blare word aangedra, die dooie toegepak. En onthou.

Ja. Ek het jou nodig.

En jy vir my. Dis ñ lewensfeit.

Puntstop.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 34 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

23 thoughts on “Ek het jou nodig.”

Lewer kommentaar

