Uiteindelik.

wp-1493021450543.jpg

My deure is klaar!

Sulis het die fotos net na drie vanoggend deurgestuur, reeds agt uur by hulle. So toe my oë oopgaan, is my bestelde deure daar. Kan ñ mens se tone omkrul van lekkerte? Oor deure?

Defnitief. As jy deel was van die ontwerp, die beplanning. As jy ure lank in die boendoes moes rondry op soek na die regte kerwer. Gesien het hoe hulle daaraan begin werk. En vol spanning was of jy dit reg doen; hoog genoeg, breed genoeg.

Houtkerfwerk is ñ integrale deel van Indonesië. Muur panele, dakke, alles land onder die messie. En die eindresultaat…Jy wat skaars asem haal soos jy inneem en waardeer.

(fotos:Google Images)villa-citakara-sari-4d92f26d

Badtyd raak ñ “event” op sy eie. Gelukkig het die eiland nie ñ tekort aan water nie, want die uwe spandeer ure in só ñ prentjie plek.

martyn-lawrence-bullard-malibu-home-global-decor-interior-design-wood-carved-bathroom-ideas-copper-tub-lots-of-traditional-balinese-style_bali-style-interior-design_interior-design_kitch

Selfs die mees ver’afgeleë plekke bederf jou met ñ anderste bad-ondervinding. Dit raak ñ lafenis vir die siel.

IMG_1122

Ja, my deure is gereed. Die “container” word Donderdag gepak, en ñ maand later is dit in ons winkel. Lang skeepsreis; van die hawe in Semerang, Java, na Singapore. ñ “Stop-over” in Mauritius en Madagaskar, en dan Durban.

Op Durban hawe word só ñ besending omtrent deursoek. Net vir ingeval daar iets in is wat onwettig is. Dan die tog met ñ trok tot in Harties. Oppad hierheen kan die verkeerspolisie ook besluit om hul nuuskierigheid te bevredig, en die trok ‘tronk’ toe stuur vir verdere ondersoeke.

My arme Bali eende gaan hoeka getraumatiseerd by my aankom, ‘Welkom bordjie’ of te nie. As iemand so aanmekaar agterdogtig jeens jou is, voel jy mos op die ou end totaal skuldig…

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

13 thoughts on “Uiteindelik.”

Lewer kommentaar

