Sal mamma my vriendin net bietjie gaan vashou, asb.

Sy het ñ mamma-lyf nodig.

Só ñ vroegoggend oproep voor werk het gewoonlik nie verdere vrae nodig nie. Jy as ma-mens weet en verstaan. Sonder woorde.

b1c43a146d313a207c31c6fbb1707c6e

Baie hartseer en verlate tref ek haar in haar winkeltjie om die draai van myne af, aan. Hierdie pragtige vriendin van ons jongste dogter. Die lyfie val sommer so in my arms in, en sy klou vas.

Tannie Una, ek verlang só na haar. Maar sy is weg. Ek het weer na die huis toe gery, om seker te maak. Dalk het sy terug gekom.

Ek kon haar ruik.

Maar tannie, sy is weg.

So het ons toe net bly sit. Sy wat haar siel teen my bors uitsnik; ek wat maar net geluidjies kan maak en oor haar hare vryf.

Want hoe troos jy ook nou die seer van gate in ons harte. Die leeg wat ñ pa en ñ ma in ons binnekante los. Ons was mos hulle kind.

En sal dit altyd bly.

all-elite-scanned-0031

(Paintings:Google Images)

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

7 thoughts on “Sal mamma my vriendin net bietjie gaan vashou, asb.”

Lewer kommentaar

