Wie gaan jou optel?

(fotos:Google Images)f5e2a137a4c938b8bbb87132d7087e9d

Ek het haar geken, lank terug. Haar naam ontgaan my nou, en ek wil nie net een sê nie.

Want jou naam is belangrik, die een wat hulle jou noem.

Sy het geleef, en ge-eet. So goed sy kon. Haar ‘probeer’ was altyd haar beste, maar haar werk was moeilik. Hard.

Die ander om haar het dit beter gehad.

Daar was baie; baie wat verby haar geloop het. Soms aan haar gestoot het en selfs aan haar hand geraak het.

Haar ‘probeer’ was ñ alleen plek. Die lewe wat tot toe gebeur het, met haar, was seer. So sy moes kies. Loop sy self, of vra sy. Maar die ‘vra’ een, die een wat die beheer het. Sy het hom net vlugtig ontmoet, eendag, toe sy besig was om te bloei. So sy kon hom nie mooi sien nie.

En sy stem was sag, te vaag. Haar eie was harder.

Beter om alleen te gaan. Net sy. Sonder hom.

Niks aan hom het haar getrek nie. Dié wat saam met hom stap, hulle sukkel ook. Al lyk hulle anders, al praat hulle anders. Sy het ñ rukkie vertoef en waargeneem. Toe weggestap.

Hulle sukkel ook.

d4074-paintings2b-2bkai2bsamuels-davis

Ek onthou haar, ja. Goed. Ná sy vir jare geloop het, alleen, het sy gaan lê. Want alleen is alleen.

Niemand het gekyk nie. Haar naaktheid was vir hulle lelik.

Toe kom hy. Hý kyk; hy sien.

Hy sien verby haar kaal. Verby haar wonde. En hy, hy het haar naam geweet!

Sy wou haar oë net sluit. Wag dat hulle haar in die grond in wegtrap. Tot stof.

Dis toe dat sy dit hoor. Haar naam.

Dis toe dat sy na Hom kyk. Hom sien. Hom herken. Die Een van die beheer. Hy sê haar naam. En sy onthou. Voor alles, voor sy nog uit haar moeder kon kom, was Hy by haar. Hy het oor haar gedroom, Haar gevorm. Met Sy hand.

Sy ruik Sy asem, ja! Dieselfde geur wat Hy in haar ingeblaas het.

Dis reg, dit kom nou terug na my toe. Sy het vertel.

Haar oë het Syne erken. Sy stem was dieselfde. Haar jare het weggeval, sy was weer skoon. Hy het haar opgehelp, en die modder was wit.

Want sy het Hom herken. En sy het Hom erken. Dit was genoeg.

Vandag leef sy weer, van voor af. Saam met DIE EEN VAN DIE BEHEER.

O ja. Haar naam. Ek onthou!

Haar naam was Una.

southwestern-paintings (1)

(soms is dit nodig om weer te onthou wie jy was, en wie jy nou is)

 

 

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

21 thoughts on “Wie gaan jou optel?”

Lewer kommentaar

