Bly net beweeg…

(fotos:Google Images)christensen_treadlightly

Ek kan nie anders as om maar net vir myself te lag nie. Eers kerm ek omdat my voorraad so lank neem om by die winkel aan te kom, nou kry ek alweer nie al die ‘balle in die lug gehou nie.’ My naels breek, my lyf bly beswaar maak: ‘Kan ons net bietjie stilsit, asseblief.’

O nee. Beweeg moet ons bly beweeg. “I was born to do this”. Weet nie of daar so ñ liedjie is nie, maar presies nou, op hierdie stadium van die jaar, is ek in my element.

Al wil lyf nie heeltemal byhou nie.

Soms maak dit my bang, hierdie totale ‘in die wolke’ gevoel. Ek skuif hier, ek dra daar. Ek verf vinnig ñ merkie toe, ek plak ñ prys op. Dan…alleen, sit ek ñ uitgekerfde houtbed aanmekaar. Skroewe, als. En ek ‘purr’ soos ñ kat terwyl my beendere kreun en steun. Ek gee olie, hang skilderye op, skakel kliënte, loer vinnig op WordPress. “Like” my blok vrinne. Maak notas in die kop wanneer om by wie te gaan lees…en trek dan weer weg.

Haal wel asem tussendeur.

Siek manlief by die huis. ñ Dogter in die hospitaal.

My stoel, DIE stoel, in my winkel hoekie, is tans toegepak. So ek kan nie ñ oomblik “time out” nie…wil ook nie. Tussen my eende en katte wat welkom geheet moet word, deur. En die muskietnette wat gehang moet word, plus gekleurde “geccos” wat dreig om met hul skreeu geluide te begin, dans ek ñ dansie wat ñ Oscar verdien.

En dan saans, as ek onder die duvet inglip, gaan haal ek my ‘onthoue’ daar vér in Bali.

Dankie Here, vir die voorreg. Dankie vir my passie.

En dankie dat U my met my Bali wêreld vertrou.

transitional-paintings

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

16 thoughts on “Bly net beweeg…”

      1. Nee, hierdie plekkie is niks meer as ‘n klein meenthuisie nie. Twee en ‘n half slaapkamers en die “halwe” word gebruik as studeerkamer. Ek boek my besoekende kinders in by ‘n nabygeleë gastehuis. Het jy lus om weg te hardloop vir ‘n vakansie?

        Liked by 1 person

Lewer kommentaar

