Wyan, hou verby…

(fotos:Google Images)105f06e9f91f2a8ba172e80fcbab7d7d

“I need to get to the mountains.”

Wyan gaan hierdie keer nie in Ubud afdraai nie. Nee, ons gaan verby hou, verby Tegalalang, en dan die pad berg-op vat.

1b165f4a72dada7ad8e277f2f10a435f

Deur die dorpies wat al hoe verder van mekaar af opduik. Daar waar toeriste nie meer kom rondstap nie; waar die allerdaagse lewe net rustig voortgaan.

Sekerlik stop vir fotos, veral die rysland prentjies teen die heuwels is iets wat jy nooit vergeet nie.

ubud-rice-fields

“I need to get to the mountains.” Ek en Bertus is albei see-mense, dammense, maar deesdae het ek ñ ‘verlang’ hier in my binnekant. Om of in die woestyn te gaan sit, vir ñ lang ruk; sommer daar iewers te oornag. Of om boontoe te beur, na waar jy afkyk na die wolke.

batur-volcano-sunrise-trekking

Gelukkig kan ek aankope met berge kombineer…alles is moontlik op ñ eiland. Bedags die werksbaadjie aantrek, en vroegmiddag terugkeer na ñ oerwoud leefstyl.

P1010078

Tree-Spa-Resort

Ek gaan my dalk nie vasloop in Mowgli en Baloo nie…miskien vir Kaa…, maar die proe en ruik van ñ ouwêreldse wildernis ís nog moontlik.

Ja, hierdie keer gaan Wyan verby hou. En gaan ek met my stapskoene ‘op stap’.

Tot so hoog as wat ek kan.

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

14 thoughts on “Wyan, hou verby…”

Lewer kommentaar

