Mý maskerdag.

(fotos:Google Images)Masquerade-Feather-Sexy-font-b-Venetian-b-font-font-b-Mask-b-font-Women-For-Face

Normaalweg hou ek nie van maskers nie. Maar vandag wil ek met een rondloop. Ook nie net sommer hier anderkant by die Mall nie. Nee, met my masker op is ek terug in Venesië.

3937_venice

Gelukkig is hierdie mý blok, so ek kan wees net wie ek wil, en stap net waar ek wil.

ñ Masker-dag begin gewoonlik heel normaal. Soos om op te staan en werk toe te ry. Te vergeet van die hobbel om die draai naby die Slangpark, en dan ñ goeie ‘kopstamp’ te ervaar.

Niks baie vreemd nie, met ander woorde. Of ñ sekere liedjie oor die radio, ñ sekere sin wat die omroeper uiter. ñ Masker-dag daag net op.

So nou sit ek op my geliefkooste stoepie van die klein restaurantjie in Venesië.

Verby die afdraai werk toe gery, op ñ vliegtuig geklim, en hier is ek.

Gaan bietjie later rondstap, ñ glasie wyn op die plein drink. Deur die Basilica San Marco drentel. Vir my die mooiste gebou ter wêreld.

Daarna eers ñ nuwe masker opsit, een wat by my serpie pas.

red_black_masquerade_masks_smok0532_2

Venesië is klein, een dag en jy het redelik alles gesien. Net gesien, nog nie gevoel nie. Dit is ñ ‘voel’ plek. Nie regtig ñ werklike plek nie. En eens jy nie hier was nie, weet jy niks.

Hier kyk jy net, en dink nie. Jou kop en oë raak vol kunswerke in die vorm van geboue. Daarom is dit reg om ñ masker te dra, want dit voel soos ñ speel-speel plek.

Maar Venesië is werklik.

Net soos my maskerdag.

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

13 thoughts on “Mý maskerdag.”

Lewer kommentaar

