Die week van die deur.

Dit klink amper soos iets uit Deon Meyer se boek Koors, sy baie vreemde boek wat ek op die oomblik lees. Daarin praat hy van Die Jaar van die Hond.

Maandag olie ek hierdie enorme Bali deure wat in die winkel staan, van bo tot onder. Vir ñ ietwat onfikse lyf, is dit harde werk. Dinsdag kom sit ñ kliënt by my met prentjies van deure, en ons twee werk presies uit wat sy wil bestel.

Gister skryf ek op my blog oor die nuwe deure. En vanoggend vroeg gaan verdwaal ek vir ñ wyle op Booking.com, met my beplande oortog later vanjaar in gedagte. Haak toe vas by ñ lieflike blyplek in Penestanan, Ubud.

Hoekom trek dit my aandag…?

(fotos:Google Images)19971294

Sowaar. Stap by ontvangs in, ja mevrou, jy sal sien, daar by die blou deur. Trek asb agter jou toe, as jy nie omgee nie…

Die gesprek sal natuurlik in ñ amper onverstaanbare Engels geskied, en omdat jy so moet konsentreer op wat gesê word, kom jy nie die komiese agter nie.

Maar meer nog as hierdie twee deure, die vyf klip-musiekante wat daar sit. Eendag gaan ek hulle nog vir ons eie plekkie huis toe bring. Egte Balinese musiekmakers.

DSC03367

Hulle het jare gelede al my hart gesteel. Kon net ñ foto van drie opgespoor kry.

Om terug te kom na ‘die week van die deure’, hierdie verblyf lyk vandag vir my baie aantreklik.

19968200

Tot jou eie swembad ook op die koop toe. En natuurlik jou deur…vir privaatheid???☺

25458925

Die uitsig op die reislande, en dit wat alles daarmee gepaard gaan, wat meer kan jy vra? Na ñ dag van aankope; al wat jy hoef te doen is om met ñ glasie wyn jouself buite gemaklik te gaan maak, en siedaar.

25459191

Laaste, maar nie die minste nie, glad nie, ñ snoesige kamer met ñ mooie hemelbed in die vooruitsig.

19934601

Veral as jy weet die bed gaan sy taak deur die nag verrig, naamlik om gediertetjies en hulle mis op te vang sodat jy rustig kan slaap.(hier skimp ek nou op ñ vorige storie wat oor hemelbeddens gegaan het). En jy weet jou deur is gesluit…

Soos Poerdez in haar kommentaar op my blog skryf: die deure in ons winkel is so mooi, dit laat jou voel asof jy na ander wêrelde kan ontsnap. 

Ja. Die week van die deur.

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

4 thoughts on “Die week van die deur.”

Lewer kommentaar

