Die kwaad is verby.

cat-wallpaper-hd-13

En dit is weggegee, vir die Enigste Een wat daarmee kan ‘deal.’

Daar lê baie op en affe nog voor, ek weet. Maar vir vandag, vir nou, het ñ rustigheid weer in my binnekant kom lê.

Dít wil ek koester; dít laat my toe om my Vader te voel.

Die lyf kry maar swaar, so onder die druk van al die spanning. Die slaap is min, die dinke rof.

Vanoggend in die gym se swembad, nadat die koue my behoorlik verlam het, het die water my toegevou in ñ beskerming. Ek het afgesink en vir ñ wyle op die bodem gaan sit. Net gesit. En selfs al moes ek my asem ophou, het my wese asem geskep.

Elke haal wat ek gegee het, heen en weer oor die lengte van die swembad, was ñ soortvan ‘oorgee’, ñ aflê.

Ek is nie ñ baklei-mens nie. Nie ñ kwaai mens nie. Baie min negatief.

Ek kon dit wegswem. Wou nie uitklim nie. Soos om in ñ poel vol vars, Lewende Water te vertoef, met die begeerte om net daar te bly.

Met my ‘nuwe vel’ soek ek vandag die son op. Net soos ek weet dat Kieter daar by die huis ook nou in die sonstrale lê,

20170624_131151

…so weet ek, ek het net Sy hitte nodig.

Ja. Die kwaad is verby.

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

13 thoughts on “Die kwaad is verby.”

  1. Ek wou gister antwoord (selfs getik en toe alles ge-delete)maar sterk gevoel dat my woorde onnodig is want Heilige Gees is aan die werk.

    Sent from my iPhone

    >

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

