Ongeflippenlooflik.

(fotos:Google Images)rainbow-village-before

Ek het al vertel dat ek ten minste twee keer ñ jaar Semarang, Indonesië, toe vlieg. Van daar af beweeg ons in die plattelandse areas in, op soek na kiaat meubels.

Hier is ñ vraag. Klink dit logies moontlik dat ek die dorpie Kampung Pelangi in Maart hierdie jaar as vuil en lelik kon sien. Sonder veel hoop. ñ ‘Lelike stiefsuster’ wat weggesteek moet word. En dan, minder as twee maande later, dieselfde plek, ñ dorp wat toeriste in hul menigte lok!

rainbow-village-2

Binne ñ maand het die inwoners ingespring, Semarang se burgermeester inkluis, en twee-honderd-twee-en-dertig  huise geverf. Elk met ñ minimum van drie kleure.

Soos ek sê. Ongeflippenlooflik.

rainbow-village

ñ Energie het onder die  inwoners posgevat nadat die vier-en vyftig jarige plaaslike onderwyser, Slamet Widado, die idee voorgelê het. Wat ñ paar maande gelede as die “slums” geklassifiseer is, is nou ñ toeriste mekka.

 

 

 

Alles binne bietjie meer as ñ maand.

Vir my persoonlik, is hierdie ñ les. Een wat ek huidiglik nodig het om te sien gebeur. Mense se wêreld wat oor die jare agteruit gegaan het, soveel so dat hulle wou moed opgee. Waar om te begin. Hoe gaan dit ooit anders raak. Kom ons ploeter net aan.

Dan, op ñ dag, iemand wat breër kyk. Wat met ander oë sien, wat geloof het, en hoop. ñ Mens wat alte bewus is van die totale korrupte regering van sy land, korrupsie wat deurspoel tot in die kleinste dorpies.

Hy bring hoop. Hy het ñ plan.

En vandag, as ek daar sou stop en oor die bruggie stap, sal my binnekant jubel. Uitroep van verbasing. ñ Gemeenskappie se saamstaan het oorgespoel in sukses. ñ Sukses wat almal raak. Restourante maak vir die eerste keer geld, en ñ algemene gevoel van trots is aanvoelbaar.

Ons het dit gemaak.

Die ongeflippenlooflike kan steeds gebeur.

image_content_22191950_20170522121101

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

16 thoughts on “Ongeflippenlooflik.”

  1. jo jo! amazing. hoop ons kan dit in SA doen. Wat kan ons doen om almal saam te snoer? Dink aan die ongelooflike kleure wat ons kan verf!!!!

    Sent from my iPhone

    >

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

