ñ Geheime liefde.

(fotos:Google Images)quotes-on-bangkok-6-900x323

Ek weet dit is dalkies nie reg nie, maar hierdie een kan ek nie verhelp nie. Ek praat deesdae min oor hom, het hom drie jaar laas gesien. Ons is sedert 2003 by mekaar betrokke, intens. Twee, drie, tot vier keer per jaar kon ek vir ñ week na hom toe vlieg, en net daar bly. Net ek en hy. My hart pyn as ek oor hom dink, en soms huil ek op Bertus se skouer van verdriet. My man verstaan. Hy sê wel ek moet maar liewer wegbly, want wat gaan dit help. Ou gevoelens gaan net weer oopgekrap word.

chao-phraya-river-tour-bangkok-khlong

Ek sukkel. As mens ñ stukkie van jou hart verloor het, is dit seer. Almal verstaan dit nie. Mense oordeel.

Ek was feilbaar. En wanneer ek alleen is, en terugverlang, roep ek uit.

Bangkok! Ek sal jou weer sien. Wag vir my.

bangkok_skyline_by_porbital-d6g0xt0

Hierdie Suid-Oos Asië stad het oor die agt miljoen inwoners. Sommige noem hom die Venesië van die Ooste, met sy Chao Praya rivier en die honderde kronkelende kanale tussen die woonbuurte deur.

0_4200_0_2812_one_Rachathewi___Phaya_Thai9

Water taxi’s vervoer mense onophoudelik in elke denkbare rigting. Jy moet regstaan by jou halte, en seker wees jy weet in watter rigting lê jou eindbestemming. Of nie. Soms sou ek net op een spring, letterlik spring, want hulle stop nie dood nie. Seile word opgehys elke keer as ñ ander taxi verby gejaag kom, anders is jy sopnat. Honderde kilometers se water strate. Dis ñ goedkoop manier om die werklike Bangkok te leer ken, met markte om elke hoek en draai.

Bangkok (1)

Daar is diegene wat Bangkok met ñ passie haat. Daaroor is ek bly. Moenie weer probeer nie, ons is genoeg vir wie hy bekoor. Die verkeer is oordonderend, die oormaat winkeltjies en mengelmoes van ware, skokkend.

Daarom sê ek, bly liewer weg.☺

Los hom vir ons wat hom love.

Chatuchak-Market-02

Hy stimuleer jou, hy daag jou uit. Hy teister jou met sy kossoorte, met sy energie, maar ook met sy vreemde “laidback” geit.

or-tor-kor-market-bangkok

Jy word in die oggend wakker met ñ nuwe ‘lus in jou lyf’. Soveel om te verken, soveel om te beleef. Maar ook soveel om net in stilte gade te slaan. Want al is dit ñ besige stad, kan jy jou op ñ muurtjie tuismaak en net kyk. En voel. Niks is vir jou bekend nie, maar tog herken jy ñ menswees in sy polsslag. Draai 360 grade in die rondte, en sien ‘anders’ raak.

bangkok 0

Sit op ñ trap en eet ñ kondensmelk pannekoek. Waardeer hoe elkeen net sy eie ding doen. Homself uitleef in sy andersheid. Sien raak hoe ons verskil. En tog dieselfde is.

getting-around-bangkok-1-X3

Klim op ñ Tuk-tuk en klou vas. Dank jou stêrre as jy anderkant aankom, en stop dan nog een. Lag vir jouself as jy nie weet hoe om oor ñ straat te kom nie, en sê kapunka as iemand jou oor-begelei.

thailand-bangkok-chatuchak-market-shop-display-of-ethnic-dresses-FEYAHA

Drentel in die strate rond, en geniet elke juweeltjie wat jy opspoor. Al koop jy nie. Kyk net.

Chatuchak-Weekend-Market-Jatujak-Market-Bangkok-5

As jy ñ nuuskierige een is, waag dit verder rond. Gaan besoek die paleis, die tempels, die tuine.

pbk-Landing-Leaderboard-1280

Gaan kyk weer die fliek The King and I wat in 1946 vir die eerste keer opgevoer is. O ja, fliek in Bangkok is ñ moet. Jy kry ñ bed-stoel, en omdat dit koud is met die lugverkoeling, ñ silwerskoon knie-kombersie. Jy het ñ pikante tafeltjie, met ñ spyskaart. Restourantkos word bedien.

Wees net gewaarsku. Iewers voor die hoofprent begin, word hul volkslied kliphard gespeel, en dan spring jy op aandag. Net versigtig. Mens kan in jou verbouereerdgeid jou drinkdingetjie omdons. En dan histeries aan die giggel gaan in plaas van ewe respekvol stil te bly… It can happen…

Banyan-Tree-Bangkok-Aspara-boat-restaurant

Ag tog, die laaste aand. ñ Afskeidsete op die restourant-boot. Hier verklaar ek gewoonlik weer my ewige liefde aan die stad. Soos my moeks gesê het, as hy jou hart steel, weet dan maar net.

Jy het ñ geheime liefde.

bk-mc-main-900x312

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

33 thoughts on “ñ Geheime liefde.”

      1. Seegogga. Wie gaan saam met jou? As jy alleen gaan, kan ek asb saam. Ek neem aan ons praat van volgende jaar. Onthou net, Julie moet ek Portugal toe saam met oudste. Maar as niemand saam met jou gaan nie…ek sal my gedra.

        Liked by 1 person

      1. Ek eet hul sosatie vleise; hoender en vark en bees. Staan en kyk hoe dit gaargemaak word. Dis net in China wat ek versigtig is met straatkos, waar ek nie seker is oor wat hulle opdis nie. Maar in Indonesië, Thailand en Singapore is ek heeltemal rustig. In 14 jaar nog net een keer ń maagaandoening gekry.

        Like

Lewer kommentaar

