Die verjaarsdag lysie.(Boeta deel 3)

20170804_103955

Daar bestaan net twee belangrike dae in ons Boeta se wêreld. Kersfees, en dan komende Maandag, sy verjaarsdag.

Vandat Bertus hom Woensdag by die tehuis gaan haal het, praat hy oor niks anders nie. Die lysie is sumier in my hand gestop, en ek moes sit. Sodat hy kan sien of ek verstaan.

Tins en solis...ek kon regtig nie regraai nie… Selfoon en charger. Ek is met so ñ skewe kop aangekyk, en ñ uitdrukking wat boekdele spreek. Sy sussie is maar dom.

Ek koop al toe oë selfone. Sommer by Pep, want dit gebeur elke vierde maand klokslag. Of die foon is net dood, of hy laat dit natword, of of of. Ons raas nie eens meer nie.

Nommer drie op die lysie is vier skryfboeke. Want dit is rugby tyd, en Boeta leef daarvoor. Elke speler se naam, en elke telling van elke en enige wedstryd word neergeskryf en aan almal uitgedeel. Vier skryfboeke per week is eintlik meer akkuraat.

Dins staan toe vir cd, een van Gerhard Steyn.

Volgende is penne, en toe weer een waaroor ek baie moes kopkrap. Bolis… Mus. ñ Gebreide mus wat sy ore ook toemaak. Pen Hans is ñ pennekassie.

Boet is geduldig; hy het begrip vir sy sussie wat nie altyd vinnig genoeg kan dink nie. Met dié dat hy baie langer as ek is, is dit vir hom heerlik om my vas te druk en oor en oor te sê hy is lief vir my.

Baie belangrik dat ek dit nou nie vergeet nie.

Laastens, nog ñ dins, een van tannie Carike Keuzenkamp.

So stap ek gister met die lysie in die winkels rond, en moet elke keer eers weer stilstaan en probeer onthou wat is wat. Vanoggend roep hy my voor ek werk toe ry. Stop my sy vyftig rand sakgeld van die week in die hand, en beduie dat hy daarmee nog tien dins wil hê, van Afrikaanse sangers. Bertus glimlag maar net in die stilligheid en gee sy bankkaart aan.

Ons het al geleer. As Boet verjaar, na vyf-en-vyftig jare, hou jy streng by sy opdragte.

Hy vra min genoeg.

20170803_174208-1

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

24 thoughts on “Die verjaarsdag lysie.(Boeta deel 3)”

Lewer kommentaar

