Die kleur is terug.

052154b59afe86ee1b382d18284e4d9d--animal-paintings-watercolour-paintings

Op en af dae gaan ek seker altyd hê. Gister het ek die volstruis-ding gedoen, en my kop in ñ gat gaan loop steek…

Was toe al die tyd ñ verfblik.☺

Ek is met ñ heerlike positiewe man getroud, ñ regte “go getter”. Bertus se motto in die lewe is soos die aanhaling: Don’t leave your God-given gifts unopened. Don’t leave this planet having missed the great opportunities God has for you. Rip off the lid of your abilities, tear into that box that is your talents, and use every gift God has given you. Devote yourself to fulfilling the unique purpose that is your destiny. 

As ñ probleem-oplosser, raak hy vinnig verbouereerd die dag as sy vrou bietjie wankel. Daarom dat hy my semi verplig het om by die gym aan te sluit. Hy ken my, en as hy nie die antwoorde het nie, hol hy blitsig na die Here toe vir raad. Hulle twee skinder defnitief oor my, ek weet.

Dankie tog daarvoor.

Dit was goed om gister te kon neerskryf dat ek effe swaar kry. Nodig om die woorde op papier te sien. Elke enkele reaksie en aanmoediging het gesê ons hoor jou. 

Soos Bertus nou die dag kwytraak…Weet jy hoe uniek julle is, my vrou. As ons al jou blog-vrinne kon uitnooi, gaan julle soos ou bekendes klets, mekaar op die skouer klop, en dit laat lyk asof julle al vêr paaie saam gestap het.

My kleur is terug.xxx

v0_master

 

 

 

Skrywer: travel460

Ek was reeds 32 keer op die Bali eiland, meestal om vir ons invoer maatskappy aankope te doen. Daar is so baie wat ek met mense kan deel; mense wat beplan om oor te gaan, of net ouens wat droom oor n eiland vakansie. Ek is nou in my middeljare, en vlieg reeds van 2004 af Indonesië toe. Ons het 3 dogters, 2 seuns en 6 kleinkinders.

26 thoughts on “Die kleur is terug.”

Lewer kommentaar

